Internetowy Podróżniku,

Internetowy Podróżniku, kimkolwiek i gdziekolwiek jesteś, witam Cię serdecznie w moich skromnych, wirtualnych progach. Na tym małym kawałku mojej ambikowej szuflady, do której chowam różne przemyślenia i małe rękodzieła, te pisane, malowane, wydziergane czy gotowane oraz ulotne chwile, spojrzenia, to co mnie porusza, inspiruje, motywuje lub cieszy. Mam nadzieję, że spotkamy się znowu przy gorącym kubku herbaty aby przez chwilę zatrzymać się nad jakąś myślą, pomarzyć, pośpiewać, pośmiać się lub po prostu pomilczeć. Miło mi Cię gościć :) Proszę czuj się swobodnie, nie musisz zostawiać żadnych komentarzy, lajków, czy plusików, chyba że masz na to ochotę. Jeśli przeglądając moją szufladę choć raz zagości uśmiech na twojej twarzy lub zaduma na czole to będę zadowolona. Z pozdrowieniami :)

Aga, Ambikowo

środa, 26 grudnia 2012

WIERSZ O TĘSKNOCIE

GDZIE JESTEŚ?

Żyję w tym świecie, chodzę i szukam,
do wszystkich drzwi po drodze pukam.
Czy tutaj spełni się me pragnienie,
by spotkać się z mym Przyjacielem?

Niestety, znów jestem niechciana,
jak wszędzie i tu niezrozumiana.
Kolejny raz oddając swe serce
spotykam tylko złudne nadzieje.

Gdzie jesteś Ty, kogo pragnę spotkać
i jako Najdroższego Przyjaciela kochać?
Kiedy, o kiedy Cię zobaczę
i moje serce ze szczęścia zapłacze?

Przyjdź proszę i weź mnie za rękę,
zabierz ten ból, strach i udrękę.
Zabierz ode mnie tą wielka iluzję
gdzie chcę bez Ciebie żyć trochę dłużej.

Choć nie zasługuję na aż tak wiele
przyjdź, proszę, i bądź mym Przyjacielem.
Pomóż mi, błagam, Ciebie rozpoznać
i już na zawsze przy Tobie zostać.

Gdzie jesteś Ty, kogo pragnę spotkać
i jako Najdroższego Przyjaciela kochać?
Kiedy, o kiedy Cię zobaczę
i moje serce ze szczęścia zapłacze?


02.2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz