Internetowy Podróżniku,

Internetowy Podróżniku, kimkolwiek i gdziekolwiek jesteś, witam Cię serdecznie w moich skromnych, wirtualnych progach. Na tym małym kawałku mojej ambikowej szuflady, do której chowam różne przemyślenia i małe rękodzieła, te pisane, malowane, wydziergane czy gotowane oraz ulotne chwile, spojrzenia, to co mnie porusza, inspiruje, motywuje lub cieszy. Mam nadzieję, że spotkamy się znowu przy gorącym kubku herbaty aby przez chwilę zatrzymać się nad jakąś myślą, pomarzyć, pośpiewać, pośmiać się lub po prostu pomilczeć. Miło mi Cię gościć :) Proszę czuj się swobodnie, nie musisz zostawiać żadnych komentarzy, lajków, czy plusików, chyba że masz na to ochotę. Jeśli przeglądając moją szufladę choć raz zagości uśmiech na twojej twarzy lub zaduma na czole to będę zadowolona. Z pozdrowieniami :)

Aga, Ambikowo

niedziela, 21 lipca 2013

O MISTRZU!

Budzisz umarłe kwiaty do życia
dając im nektar swoich słów,
kamienne serca kruszysz w uczucia,
gdy spadnie na nie pyłek z twych stóp.

Na pustyni serca rośnie oddanie
skąpane w deszczu twoich uśmiechów,
mocno objęte świętym imieniem
sprawia, że wszystko nabiera blasku.

Ty bezdomnemu pokazujesz dom,
bezcelowości nadajesz sens,
wojnę zamieniasz w pokój, iluzję w proch,
wszystkim oddechom dajesz nowy cel.

Otwierasz przed nami drzwi wolności,
troskliwie pomagasz przekroczyć ich próg,
co powiedzieć tu może nieszczęśnik,
który gasi swój odwieczny ból.

O Mistrzu! Dziękuję za twą mądrość i dobro,
za twą miłość, którą budzisz mnie ze snu,
chcę wyrazić swą wdzięczność jak dziecko,
które może dać tylko garść uśmiechów.

Prosimy, pomóż nam wzrastać w miłości,
szczęśliwie służąc u Twoich Stóp.
Dając Ci kwiaty pełne wdzięczności,
pragniemy pokłonić się Tobie w tym Dniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz