Internetowy Podróżniku,

Internetowy Podróżniku, kimkolwiek i gdziekolwiek jesteś, witam Cię serdecznie w moich skromnych, wirtualnych progach. Na tym małym kawałku mojej ambikowej szuflady, do której chowam różne przemyślenia i małe rękodzieła, te pisane, malowane, wydziergane czy gotowane oraz ulotne chwile, spojrzenia, to co mnie porusza, inspiruje, motywuje lub cieszy. Mam nadzieję, że spotkamy się znowu przy gorącym kubku herbaty aby przez chwilę zatrzymać się nad jakąś myślą, pomarzyć, pośpiewać, pośmiać się lub po prostu pomilczeć. Miło mi Cię gościć :) Proszę czuj się swobodnie, nie musisz zostawiać żadnych komentarzy, lajków, czy plusików, chyba że masz na to ochotę. Jeśli przeglądając moją szufladę choć raz zagości uśmiech na twojej twarzy lub zaduma na czole to będę zadowolona. Z pozdrowieniami :)

Aga, Ambikowo

sobota, 11 sierpnia 2012

MEDYTACJA

łagodzi obyczaje
wyznacza cele
oczyszcza serce
rozjaśnia umysł
likwiduje stres
nadaje życiu sens

prostuje drogi
obniża progi
ponad materię wznosi
uczy mądrości
szacunku i cierpliwości
koi w duchowej miłości

dodaje odwagi
otwiera duchowe drzwi
transcendentalnym nektarem poi
odziera z iluzji
świadomość budzi
do Boga prowadzi

jest najdroższym klejnotem
najwznioślejszym celem
i największym sekretem
jest tak prosta
i jednocześnie tak głęboka
i tak nieskończenie cudowna

Po prostu idź swą drogą
w sercu rozświetloną
tą boską tajemnicą
dla wszystkich otwartą
Medytacją z Mantrą


05.2012


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz