Internetowy Podróżniku,

Internetowy Podróżniku, kimkolwiek i gdziekolwiek jesteś, witam Cię serdecznie w moich skromnych, wirtualnych progach. Na tym małym kawałku mojej ambikowej szuflady, do której chowam różne przemyślenia i małe rękodzieła, te pisane, malowane, wydziergane czy gotowane oraz ulotne chwile, spojrzenia, to co mnie porusza, inspiruje, motywuje lub cieszy. Mam nadzieję, że spotkamy się znowu przy gorącym kubku herbaty aby przez chwilę zatrzymać się nad jakąś myślą, pomarzyć, pośpiewać, pośmiać się lub po prostu pomilczeć. Miło mi Cię gościć :) Proszę czuj się swobodnie, nie musisz zostawiać żadnych komentarzy, lajków, czy plusików, chyba że masz na to ochotę. Jeśli przeglądając moją szufladę choć raz zagości uśmiech na twojej twarzy lub zaduma na czole to będę zadowolona. Z pozdrowieniami :)

Aga, Ambikowo

czwartek, 7 grudnia 2017

What is the size of God?

"One day a little boy asked his father:
-Dad, what is the size of God?
The father looked up to the sky and saw an airplane.
What is the size of that plane?
The little boy replied: It is so small I can hardly see it.
The next day the father took the little boy to the airport and asked him again: How about now, what is the size of that airplane?
The little boy replied: Wow dad it is really big!!!!
The father said: God is like that. His size is going to depend on how far away you are from Him. The closer you get the bigger He will be in your life."

foto:pixbay.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz